ŠIVAS PADOMI TIEM, KAS BIEŽI LIDO AR LIDMAŠĪNĀM (7 daļa)

Milzīga problēma tālajos lidojumos, kas zināma ar nosaukumu "jet lag"; vai vairāku laika joslu šķērsošana lidojuma laikā. Tas ir kolosāls trieciens visam organismam un, it īpaši, visām organisma iekšējās koordinācijas sistēmām, it īpaši iekšējam bioloģiskajam pulkstenim. Es zinu gadījumus no savas prakses, kad cilvēki vairākus mēnešus pēc tāla lidojuma jūtas slikti. Vislabākais šīs problēmas atrisinājuma līdzeklis ir pareizs dzīvesveids un diēta, kā arī regulāra Hatha un Radža Jogas prakse. Adaptācijas procesa paātrināšanai iesaku ik dienu lietot Vača Ghrita un Budhi Avaleha pa vienai tējkarotei divas reizes dienā pirms ēšanas vai starp ēdienreizēm un Šantirgada, tikai pa tējkarotei bez kaudzes. Uzdzert preparātus un dienas garumā dzert Vata Mukti Drava un Šanti Drava. Iesaku ieziest galvu ar Vitti Taila pirms vannas vai dušas. Darīt to līdz normalizācijas brīdim.

Pierakstīties jaunumiem!