CEĻOJUMS UZ INDIJU

KAILASA TEMPĻA NOSLĒPUMS

Piedāvājam Jums lielisku iespēju doties noslēpumainā Jātrā uz Indiju! Ceļojums notiks no 21.11.2017. līdz 2.12.2017. Pierakstīties var pa tālruņiem 67364254, 29274888.

JĀTRĀS PROGRAMMA:

1. Diena: Deli - Indora - Udžaina
 Pēc ierašanās Deli lidostā, mēs dosimies ar vietējo lidojumu uz Indoru. No Indoras būs neliels pārbrauciens uz Udžainu (apmēram 60 km),  kur iekārtosimies viesnīcā. Vakarā pastaiga ap Šipras upes Ghātīm (māla vai akmens kāpņu un terašu komplekss uz upes krastiem).
 Pārlidojums: Deli - Indora

2. Diena: Udžaina - Omkarešvara
 Agrā rītā mums būs iespēja apmeklēt Bhasma Ārti. Tas ir pelnu ziedošanas rituāls  Mahākālešvara Džjotirlingama Dēvam, kas tradicionāli  notiek katru dienu plkst.
 4 no rīta. Pēc Ārti būs Šivalinga Abhišēka un rituāli templī. Atgriežamies viesnīcā. Pēc  brokastīm apmeklēsim Šrī  Šanidham templi Udžainā, kurā arī būs rituāls. Vēlāk  dosimies uz Omkarešvaru (apmēram 140 km). Vakarā ierašanās viesnīcā un atpūta.
 3. Diena: Omkarešvara
 Agrā rītā mēs varēsim gremdēties  svētās Narmada upes ūdeņos. Ir  ticējums, ka Narmadas upe ir daudz  vecāka par Gangas upi. Pēc peldes  mēs veiksim rituālu un Abhišēku  Omkarešvaras Džjotirlingama templī. Vēlāk dosimies apmeklēt Svami Džī Gājatri templi. Vakarā, ja laiks ļaus, dosimies pie Indijas svētās Kaljāni Matadžī.

4. Diena: Omkarešvara - Indora - Mumbaja - Našika
 Pēc brokastīm dosimies uz Indoras lidostu pārlidojumam uz  Mumbaju.  Ierodoties Mumbajā, dosimies nelielā braucienā uz  Našiku (170 km).  Atbraucot, iekārtosimies viesnīcā un vakarā  pastaiga par košajiem un  daudzkrāsainajiem Našikas  tirdziņiem.
 Pārlidojums: Indora - Mumbaja

5. Diena: Našika
Šī diena ir ieplānota Daršanam Trimbakešvara Džjotirlinga templī, kurā arī būs rituāli un Pūdžās. Vakarā apmeklēsim Pančavatī. Pančavatī ir vieta, kurā Rāma, Sīta un Lakšmans dzīvojā kādu laiku Rāmas izraidīšanas laika gaitās. Šī ir viena no daudzām svētvietām, kas saistīta ar Rāmājanas varoņiem
un notikumiem.

6. Diena: Našika - Aurangabada
Pēc brokastīm mūms būs izcili skaists pārbrauciens uz Aurangabadu (apmēram 180 km). Atbraucot, iekārtosimies viesnīcā un vakarā pastaiga pa košajiem Aurangabada tirdziņiem.

7. Diena: Aurangabada
 No rīta dodamies uz Grišnešvaras Džjotirlingama templi, kurā būs rituāli un  lūgšanu ziedojumi. Vēlāk dodamies uz Kailasa templi, kas ir lielākais senais  akmenī izcirstais templis pasaulē. Pastaigas pa senajām Elloras alām.

8. Diena: Aurangabada. Aurangabadas Ajanta alas
 Pēc brokastīm dienu gara ekskursija uz Ajantas alām (apmēram 98 km, 2-3  stundas). Ajanta alas ir visā pasaulē zināms vēsturisks budistu komplekss,  kas sastāv no akmenī izcirstam alām, kurās ir Čaitja-Ghrih (rituālu vietas) un  klosteri. Vakariņas un gulēšana viesnīcā.

9. Diena: Aurangabada - Bhimašankara
 Pēc brokastīm mums būs  skaists pārbrauciens uz  Bhimašankaru (apmēram  280  km), pa ceļam apmeklējot  Šanī Šinganapuras templi (ja  laiks ļaus). Atbraucot iekārtosimies viesnīcā un vakarā  dosimies uz Bhimašankars Džjotirlingama templi, kurā veiksim rituālu un Pūdžu. Atgriežamies viesnīcā uz vakariņām, kā arī  nakts atpūtai.

10. Diena: Bhimašankara - Mumbaja - Deli
No rīta vēlreiz apmeklēsim Džjotirlingama templi un pēc Pūdžās un rituāla atgriežamies viesnīcā. Savāksim mantas un dosimies braucienā uz Mumbajas lidostu (210 km) lidojumam uz Delī. Iekārosimies viesnīcā un pārlaidīsim nakti Delī. Ja laiks ļaus, vakarā būs iespēja pastaigāties pa Deli.
Pārlidojums: Mumbaja - Deli

11. Diena: Deli - Rīga
Agrā rītā transfērs uz Deli straptautisko lidostu lidojumam uz mājām ;)